Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Antalya’da orman yangını

Levent YENİGÜN/KEMER (Antalya), – ANTALYA’nın Kemer ilçesinde orman yangını çıktı.

Levent YENİGÜN/KEMER (Antalya), – ANTALYA’nın Kemer ilçesinde orman yangını çıktı. Bölgeye sevk edilen ekipler, alevlere müdahale ediyor.

Arslanbucak Mahallesi’ndeki otogar arkasında bulunan ormanda saat 11.30 sıralarında henüz belirlenmeyen bir nedenle yangın çıktı. Mahallelinin ihbarı üzerine bölgeye ekipler yönlendirildi. Karadan arazözler, orman işçileri ve gönüllüler, havadan da helikopterle yangına müdahale ediliyor.

Bölgede rüzgarın etkili olduğu ve alevlerin yayıldığı belirtildi.