Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Bakan Işıkhan, Türkiye’nin Riyad Büyükelçiliği’ni ziyaret etti

SUUDİ ARABİSTAN, – ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan,

SUUDİ ARABİSTAN, – ÇALIŞMA ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Suudi Arabistan’da Türkiye’nin Riyad Büyükelçiliği’ni ziyaret etti.

Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Resmi ziyaretlerimiz kapsamında Riyad’da Büyükelçimiz Sayın Prof. Dr. Emrullah İşler ile bir araya geldik. Türkiye ve Suudi Arabistan arasındaki ilişkilerin güçlenmesine yönelik çalışmalarını sürdüren Sayın Büyükelçimize ve Büyükelçilik personelimize başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.