Ana Sayfa Arama Yazarlar
Üyelik
Üye Girişi
Kategoriler
Servisler
Nöbetçi Eczaneler Sayfası Nöbetçi Eczaneler Hava Durumu Namaz Vakitleri Puan Durumu
WhatsApp
Sosyal Medya

Muğla’da orman yangını

Cavit AKGÜN/ MUĞLA, – MUĞLA’nın Köyceğiz ilçesinde orman yangını çıktı.

Cavit AKGÜN/ MUĞLA, – MUĞLA’nın Köyceğiz ilçesinde orman yangını çıktı. Ekiplerin alevlere müdahalesi devam ediyor.

Yangın, saat 00.30 sıralarında Köyceğiz’in Akköprü Mahallesi’nde kızılçam ağaçlarıyla çevrili ormanda çıktı. Bölgeden yükselen dumanı görenler, 112 Acil Çağrı Merkezi’ne ihbarda bulundu. İhbar üzerine bölgeye çok sayıda Orman Bölge Müdürlüğü’nden görevli ekipler sevk edildi. Ekipler, alevlerin kontrol altına alınması için çalışmalarını sürdürüyor.